I´m back..

Halloj alla glada!
Det var ett tag sen jag var här inne men det har vart fullt upp. Senast jag skrev så letade jag idéer till Emmas musse pigg tårta. Men som jag skrev så beställde jag en, den var mycket god men jag ångrade snabbt att jag inte gjorde en själv.  Jag hade haft så höga förväntningar dess utséende men men..kalaset gick bra, hon fick mycket fina saker mest kläder, fina kläder vilket är superbra.
Mitt senaste projekt är nu att fixa om i barnens rum lite, Emmas håller jag påmed nu och etfersom Emma älskar att klä ut sig så ska det bli en liten teaterhörna i hennes rum. Jag har hittat krokar med prinsesskrona på i vitt, en jätte fin sänghimmel i rosa med rosor på, nu letar jag spegel i vitt.. Det finns en spegel med samma krona på som krokarna men det känns lite för töntigt ..lägger upp en bild på den iallafall säg vad ni tycker...

ZoomaZooma 



på väggarna har hon sedan tidigare Flower Fairies på väggen som ser ut så här




Kommentarer:

1 Camilla.P:

skriven

Jätte fint, tror inte Emma tycker det är töntigt!! :)

Kommentera här: