Mammas pojkar..

Förra veckan kollade jag in TV 4 nya dokusåpa Mammas pojkar påTV4 Play. Inget jag hade planerat utan det blev bara så eftersom jag just nuinte har något att göra om dagarna medans kidsen är i skolan. Ikväll är då dags för avsnitt 2 och jag kommer att titta, inte för att jag tycker det är så himlans bra utan för jag förvånandes så jag gapar fortfarande  när jag ser hur mammorna är med sina pojkar, det är ju äckligt! De pussar och kladdar på sina vuxna söner..jag undrar ju om de har några män i sina liv eftersom de hänger upp sig så på sina söner. Och har en massa krav på hur deras tjejer ska vara och se ut...kära nån det är ju skrämmande..Och sönerna är ju inte bättre dem, det är väl inte så konstigt om de inte har hittat någon när navelsträngen inte är avklippt... Det som gör programmet ltie roligt är ju alla dessa tjejer som kom till Marbella för att träffa dessa pojkar, oj oj vilket surr..hälften av dessa brudar försöker utnämnas sig till ledare och resten orkar bara inte bry sig utan kör den lite mer mogna stilen..vilket inte är godtagbart för vissa av brudarna i huset. Alla ska ha roligt men på hennes sätt..ni som har sett det första programmet vet att jag skriver om Izza, som troligen kommer skrämma bort alla tre av killarna för att hon måste bara visa att HÄR ÄR JAG...precis som om vi skulle missa det!! 
Men det är väl det här det går ut på plocka folk som berör på ett eller annat sätt och så fångar man tittare...de fångade mig ..än så länge...
 Susanne och Tim Rydeström. Foto: Marcus Samuelsson/TV4

Kommentera här: