A trip down memory lane...

Howdy, jag sitter och tänker på hur mycket jag saknar USA. JAg var där ett år för 10 år sen som au-pair och USA fastnade förevigt i mitt hjärta. Och vissa människor som jag träffade där, vissa har jag kontakt med och andra lever vidare i mitt minne. Man tänker på de ibland och undrar vad de gör. Jag var med om många roliga äventyr..som jag kanske berättar om så småning om. Fast det kan ju vara så att det bara är roligt för oss som var inblandade..Jag saknar vissa godsaker som finns där. Jag hoppas och vill gärna åka dit igen ..snart!
Här kommer lite saker som jag längtar efter och som kommer vara det första jag ska köpa när jag åker tillbaka.


Hittade en bild på google på min och många andras favorit, Moccafrappocino med grädde och chokladsås..Mmmm! Perfekt en varm sommardag eller vilken dag som helst!


Twizzlers, de är beroende framkallande..har mantagit en kan man inte sluta och helt plötsligt så var påsen tom...därför köpte man två helt i storpack också.!!!! Lite varning dock de är lite laxeringsvarning på dem hahaha!
Alex vet vad jag menar!

Favoriten bland choklad, krämig vit choklad med kaksmulor i ..fanns inget bättre, eller vad säger du Camilla!


De här var perfekt att sitta och käka när man låg på sängen i sitt rum och kollade på tv..Så goda!
 Det är bara några av godbitarna...prova dem gärna om ni ska iväg till staterna!
bye ,bye

Kommentarer:

1 camilla:

skriven

Mmmmmmm......äkta amerikanskt godis, d e grejor de. Jag har faktiskt flera påsar med skittles i skafferiet just nu som ska sparas till nåt bra tillfälle inköpta i våras då vi var i usa på kusinens bröllop. Tyvärr ingen hersey's choklad i skafferiet då =( Kommer du ihåg den där kvällen då vi nästa föråt oss på popcorn och tittade på tv, hmmm kan inte riktigt minnas vad vi såg, kommer du ihåg?

Saknar också den tiden massor!!!!

2 Alexandra Rosell:

skriven

Ja gu va goda dom var twizzlers, hemskt det var när vi käka dom på bion, hahahaha!! Finns det någonstans i sverige man kan köpa dom?!!!! Jag älskar starbucks!!! Vill tillbaka till USA en dag......

Kommentera här: