Ebay.com

Första , andra , tredje..Såld!
Jag hade glömt hur beroende framkallande ebay är. Jag skrev ju i förra inlägget att jag hade hittat ett fynd till min dotter som älskar Greta Gris. Någon dag senare så sitter jag har och har "ropat" in , tröja, tofflor, och självaste Greta Gris..Senast igår satt jag och väntade in mitt sista hugg på ett par nya jeans med figuren på. Pulsen stiger när det närmar sig slutet på auktionen. Priset steg ett pund i sista sekunden men jag vann dem, hurra! Kläderna kommer hon ju få när de kommer, de vågar jag inte spara till jul, då kanske hon växt ur dem. Det vore ju inte så bra. JAg köper helst saker som finnsi England , så de slipper resa så långt. JAg har köpt saker för länge sedan ifrån USA men det känns som att det kan komma bort på vägen dock har jag inte råkat ut för det som tur är! Intresset för loppisar och auktioner har jag nog fått med mig sedan jag var liten. Auktioner på nätet är ju perfekt!
Här kommer bilder på det jag köpt..

  

 

Kommentera här: