Idol



Missade Idol igår ..jag sitter nu och kollar in första avsnittet på 4 replay.Sen blir det det andra kl 21.00. Fan vad roligt det är och se dessa som inte kan ta en ton och sjunger med samma känsla som om de vore Celine Dion..I love Olga ..från förra säsongen tror jag det var..Så sköööön..
Älskar såna här tävlingar ..hade jag begåvats med en sång röst så hade jag också varit där..hahaha. Det roliga med Idol är att man eller jag rättare sagt tittar på det för att få se just dessa som inte kan sjunga alls..det är ju det som är det roliga.
men jag undrar ju hur dessa tjejer o killar tänker som är så nervösa inför en audition att de knappt kan andas..hur ska de klara av att stå på scen flera gånger om och sjunga.. ja jag vet inte..jag kanske är elak nu.
Det är synd om dem också som vill så mycket men inte har självförtroendet.
Låtval är ju ett annnat ämne man kan diskutera, kära nån vilka asdåliga låtar många väljer..

Hördes talas om någon Idol Jon i radion imorse på Mix Megapol, och nu ska han sjunga ..få se vad jag tycker.
Jo då han var ju helt underbart bra, vilken röst och karisma. Tjohoo..Där fanns självförtroend ända ut i fingerspetsarna.
JA, säga vad man vill men jag älskar Idol.. det har allt. Jihde är allt bra han också, han passar bra i Idol.
Simma lugnt.



Kommentera här: