Lämna stövlarna ifred!!



Trodde inte mina ögon när jag såg denna bild på en blogg. Ok att de har satt lite färg på vår kära gummistövel men en klack nej tack! Ville man ha klack på stövel köper man väl en vanlig stövel. Inte vill jag ha klack på mina gummistövlar. Blir så trött på detta med mode, måste allt vara snyggt och trendigt? Kan man inte få gå i sina platta gummistövlar och känna sig lite bonde?



Här har vi mitt nya favoprogram, åhhh vad jag sitter och asgarvar åt dessa patetiska fruntimmer. Anna Anka har ju verkligen skapat sig ett namn här i Sverige. Hon är ju smart som fan, hon tänker ju att jag ska vara med i svensk tv, jag säger vad fan jag vill och verkar helt uppblåst av tristess så blir jag kändis även jag.  För säga vad man vill så är hon ju sten trött på att att stå i skuggan av sin man, vara en passopp hela tiden. Om man läser mellan raderna iallafall. Undrar hur många konserter och annat tjafs hon varit på, följt efter honom som en hund i koppel. Tro fan att jag skulle vara lite Bitch då!
Seeen haaar viii juuuuuuu Maria, hon pratar så långsamt såååååååå man soooomnar . Bästa citatet just nu: "Tänk att få en gul ostkrok" som min bästa vän Cissi skrev på Facebook, har de någon annan färg eller?
Agnes- Nicole är bara ointressant tycker jag, fast det var ju roligt att se hur mycket energi och tid det gick åt för att se fräsch ut för att gå på en dejt med en gubbe som inte ens kunde stoppa in skjortan i brallorna. Men Anna Anka stjäl hela programmet nästan. Can´t wait till nästa gång...kanske får vi se när Anna Anka sitter och torterar sniglarna. Haha ha!
Ha de gött!

Kommentera här: