So you think you can dance..I wish I did


Go morrn!
Sitter här med min frukost och kollar in "So you think you can dance" säsong 6. Det är nog favoriten av allt jag kolla på. Dert är väl mest för att jag dansande mycket som lite och som tonåring..det har alltid varit mitt största intresse. SÅ när jag sitter nu och tittar på programmet, får jag som alltid ...rysningar..Många dansar så otroligt bra. Kollar just nu på en tjej som är hörselskadad och dansar så bra. Vilken inspiration!
 Jag kommer ihåg att vi i Scandinavien körde en säsong tror jag med Sverige, Norge, Danmark tror jag det var. Men det blev då inte lika stor succe som US of A. SÅ klart!
Jag skulle gärna börjat dansa igen men nu är jag för feg..tyvärr. JAg får fortsätta dansa framför spegeln hemma :-). Sen är så himla kul precis som med Idol, de som dansar men inte kan så bra..det är så kul!

Kommentera här: