Sökandet har börjat..

efter de perfekta julklapparna...Ja vet vissa av svimmar väl när ni läser detta men jag älskar julen. Jag älskar även att sitta på nätet och leta efter julklappar som är lite speciella. Hitade en idag på ebay, ett Greta Gris bedset. Slutpris 170 kr, perfekt! Emma kommer att älska det. Just nu letar jag efter en Greta Gris mjukis, har hittat några på ebay. Jag är så hooked on ebay.. Där kan man hitta nästan vad som helst, grejen är bara att hitta säljarer som är villiga att skicka till europa. Emma köpte en ny Greta Gris film på  loppis i helgen för bara 10kr, den går varm nu kan säga!



Så här ser det ut, gulligt va! Sen hittade jag lite nya kläder med figuren på vi får se om jag vinner!
Sen börjar jag även jakten på små, billiga(lyckas inte alltid med det men men ..) saker till adventskalendern och i år blir det 2. Jag tycker det är så roligt att göra det extra speciellt för mina små busungar...man vill tända deras stjärnögon...Adventskalender med paket började jag med när Andreas fick en kalender med småsaker i av en van till oss. Så året efter tänkte jag att jag skulle fortsätta med et men fickorna var ju så små så då lade  jag alla paket i en liten tomtesäck. I år får vi ser hur jag gör,alltid kul att variera sig. 

Kommentera här: