Storforsmarken..

Härliga tider..till lörda då är dax för den årliga Storforsmarken. För mig som är från Storfors så är detta så roligt och mysigt. Man träffar gamla kompisar och hälsar på släkten.
Så vi ska ju självklart dit på lördag, och när vi har gått några varv och barnen har åkt lite karuseller och vi har fått våra öron söndertjatade. hi hi! Det finns ju så mycket "skräp" som barna vill köpa, speciellt grabben. Men jag vet inte hur många gånger vi har köpt gubbar och bilar som har gått sönder innan vi ens kommit hem..men det finns ju marknadsgodis Mums!! Då åker vi till farmor o farfar och tar en välförtjänt fika. Min goa farmor och farfar! SÅ nu gör jag lite reklam för vår marken!

Storforsmârken med spökhus, knallar, tivoli, minijogg 19/9

Nu bygger fritidsledarna ett spökhus i Folkets hus källare inför Mârken. Fri entré för alla barn och ungdomar. Nu bygger fritidsledarna ett spökhus i Folkets hus källare inför Mârken. Fri entré för alla barn och ungdomar.
Lördag den 19 september är det Storforsmarken i centrala Storfors med hundratalet knallar, tivoli, minijogg, återträff för "gamla skolelever" och ett nybyggt spökhus.

Det låter väl trevligt med ett spökhus tycker jag..Buuuuuuu!
Vi ses där!

Kommentera här: