The Vampire Daires...

Vampire Diaries
Japp, jag kollade på pilotavsnittet av The Vampire Daires. För mig som är ett Twilight fan så tyckte jag att själva storyn var väldigt lik Twilight. Vampyr möter en vacker flicka som han inte kan motstå och som ser ut som hans älskade från 1800 -talet. Men det som gör det spännande är att det härjar en annan vampyr i skogarna som dödar människorna. Är det den "goda" vampyren? Nej det är ju hans bror som är så elak och grym så det är asbra!! Nu fastnade jag, visst den riktar sig nog inte till min åldersgrupp men vampyrfan som jag är så gillar jag det.
New Moon 
Men som sagt Twilight är ju tusen gånger bättre, längtar till nov när New Moon har premiär. Trailern är ju bara så bra!
Ja vad tittade jag på mer igår?
supernatural.jpg image by colbys
Supernatural är ju också en superserie, såg första avsnittet på säsong 5, verkade lovande. Här det en blanding av olika varelser som ska förintas av bröderna Winchester. Fast den senaste säsongen har det väl mest handlat om änglar, gud, demoner och djävulen. Det är ju så härliga tider nu för mig som är ett tvseriefreak, nu börjar alla mina favorit serier..det är nog bland det bästa med hösten..

Längtar tills Greys Antomy börjar igen för det slutade så spännande förra säsongen.
greys anatomy

Kommentera här: