Once upon a time in america..

träffade jag en kul tjej, Alex. Vi var båda i USA, South Glastonbury ,CT som au-pairer. Vi hade mycket roligt tillsammans, en gång var vi påväg till en au-pair träff. På denna träff skulle vi göra en resa till Canada. Vi spelade hög musik och stämningen var på topp. När vi var tillsammans hände det alltid knäppa saker , vi hade inga hämningar. Vi såg fram emot att få komma till Canda och ha skoj. JLo var ju väldigt populär under denna tid 1999/2000 så denna skiva gick hårt, speciellt "Lets get loud" vi var väldigt kaxiga och tyckte så klart att vi var bäst! Vi mötte upp gruppen och drog iväg, när vi gjorde ett litet stopp kort därefter så sträckte vi lite på benen och sen tittar Alex konstigt på mig och säger att hon har tappat passet. Ha haha vad rolig du är sa jag! Men snabbt såg jag att hon menade allvar( även om jag inom mig väntade på att hon skulle säga att hon bara skämtade) efter en tids letande blev vi avsläppta på en restaurang i väntan  på att bli hämtade av Alex värdfamilj! Snacka om att den kvällen slutade på ett sätt vi aldrig hade förväntat oss. Snopet!
Imorrn ska jag träffa tokan, det ska bli såååå kul!
This is for you Alex! Love you!

Kommentera här: