Att tradera eller inte...det är frågan?

Jag blir så irriterad på två sorters människor på tradera. De som bjuder men inte betalar! SÅ får jag sitta och skicka mail på mail tills jag får leta reda på telefonnummer och jaga dem som någon slags polis! En del kommentarer är oslagbara...- Va oj vann jag den?  vilken planet lever du på..när man inte vet om man har vunnit? En del har andra email adresser som de använder än de som är angivna i deras uppgifter...dumt att uppdatera! Sen har vi dem som säger att jag ska betala men på någotsätt lyckas de inte..
Sen har vi de som jag har köpt saker utav , betalat snällt...men det kommer inget...man mailar efter en vecka..för jag är ganska tålmodig..jag begär inte att varan ska dimpa ner i lådan dagen efter betalning. Man mailar och mailar men helt plötsligt så är de inte kapabla till att svara på mail eller så - neeeej jag har inte fått något mail! Så får man sitta och leta efter folk på hitta.se (mycket bra hemsida) och ringa..men oftast svarar de ju inte heller! Åhhh vad detta suger musten ur mig, för jag använder tradera ganska mycket! Men detta gör att det börjar bara bli tråkigt att sälja eller köpa!!!

Men kronan på verket var nog när jag var på ett ljusparty och beställde en fin groda med krona  för dryga 500 spänn och flera med mig beställde olika saker..det gick 1 vecka...2 veckor..vi började undra var sakerna tagit vägen. när det 3 veckor nästan en månad så kollar värdinnan upp våra beställning..vilket det då visar sig att de aldrig blev gjorda!!!!!! Jag som har lite temperament ringde upp denna människa ...åh jo de är beställda...konstigt?
Men efter detta så gjordes beställningen och jag fick min kära groda!
Klicka för att visa Megabild! Partylite groda för votivljus eller värmeljus

Kommentera här: