Bad day....



Ja idag är ingen bra dag..som Tvilling(stjärntecknet alltså) så är jag väldigt otålig..Började motionera förra måndagen med flaggan på topp. Idag var det tungt men jag gick ut med mina stavar, lite ny musik i lurarna. Det känns lite motigt när jag vet att jag kommer få kämpa länge och hårt för att bli av med alla mina överflödiga kilon. Så just idag är det inte roligt, specellt när man ska klä sig när inget passar och jeans sitter åter runt benen. Det värsta av allt är jag kan inte skylla på något mer än mig själv.  Det är viktigt för mig att hålla undan alla negativa tankar..att kommer inte att gå, det är omöjligt osv..men det är ju tur att jag ska spy ut mina funderingar här..Om det är någon som läser och har lite tips eller har lyckats själv så skriv gärna en rad och berätta!
Med maten tycker jag at det går bra, kollar på Sara Begners blogg -Alltid hungrig..hon gör bra och nyttig mat. Idag blir inkokt lax ..såå gott...
En dag i taget!

Kommentera här: