Första veckan på resten av mitt liv!

Ja nu är det lördag och i måndags började jag mitt nya liv med god nyttig mat, inget bantande här inte! Det klarar jag bara inte av, då skulle jag förvandlas till ett monster! Inte för att jag ätit onyytigt innan men mycket godis ...nästan varje dag...plus ingen som helst motion. Men som sagt denna vecka har jag promenerat  varje morgon. De två senaste dagarna tog jag med stavarna och det gjorde susen. Idag blev det tom en cykeltur på min gamla motionscykel i en halvtimme också...not bad ...not bad! Känner mig otroligt nöjd med veckan och ..hör och häpna.....here it comes......inget godis på hela veckan! Dä ni! Men idag lör blir det nog lite, är inte sugen men jag kanske blir...just nu är motivationen på top...det var länge sen den var det faktiskt!

just nu tittar barnen på Pippi och då konstaterade vi att vi bara måste åka till Gotland i år! Det ska bli härligt, vi var ju inte där förra året så vi längtar dit till den stora gården. nära skogen! När man åker dit reser man några år tillbaka i tiden, utedass, värma vatten., duscha ute..det är så mysigt!

Kommentera här: