morgonpromenad

ja jag tog mig ut på min tänkta morgonpromenad efter att jag lämnade barnen. 40 min blev det, det blev så kallt åt benen sen jag ville in annars hade jag orkat längre och det känns bra. Nyttig frukost och sen satte jag mig och laddade min mp3 med ny musik inför imorgon.. men gud vad vackert det var nere vid vattnet eller ja isen..
Ja vad har hänt sen sist inte så värst mycket egentligen..
Jo vi har fått en katt som jag i början tyckte var ett bra beslut ..jag har ju haft många katter under min uppväxt men de har ju varit ute katter och de har vi inte haft några problem med direkt men den här är ju galen..klättar på allt, hon fick låna en sån där klätter träd men den var ju bara rolig ett par veckor..nu ska vi hoppa upp på dörrkarmen och sitta där o glo...fina märken NOT!!

Något roligare är att jag har hittat en favorit designer danska Lisbeth Dahl, så det blir lite inköp av det så småning om, hon designar det mesta har jag märkt.
Här kommer lite axplock..ha de gött!
Burk - cirkusGlasburk -  liten med silverlockPortmonnä - SilverStor bild padshållare..onödigt egentligen men snyggt

Stor bild ett vackert diadem.

ja det finns hur mycket som helst det är bara att surfa och leta..
over and out!

Kommentera här: