Nystart!

Halloj!
Det var ett tag sedan jag var här men orken har inte infunnit sig pga olika anledningar. Men som rubriken antyder så blir detta året en ny start, mest när det gäller mig själv. För 10år sedan drygt så var jag väldigt duktig och tränade mycket...men någon gång under vägen försvann lusten..att jag fick 2 barn under tidne kan ha något med det att göra..tiden liksom försvann för mig själv..men nu finns det ingen återvändo..imorrn ska jag börja träna. jag har laddat menalt i någon vecka så det är bara att köra. Kollade även in datumet för vårruset i år så det blir det nog tll våren, jag har varit med där en gång och det var riktigt roligt. det kommer väl rapport om hur det går och så..

Kommentarer:

1 Annica:

skriven

Roligt att du är tillbaka i bloggvärlden.

Kommentera här: