Skolavslutning

Ja hej och hå vad tiden går!
Imorrn är det skolavslutning för Andreas, han har gått färdigt ettan hua, vet inte om jag gillar att han håller på att bli så stor men så är det ju här i livet! Ibland saknar jag den lilla Andreas som satt vid bordet och lekte med sina bäbis saker, men samtidigt är det kul att se en stor kille komma fram. Tur jag har Emma som är liten fortfarande även om hon är stor tjej enligt henne själv! Som hon säger till mig ibland " du är min bästaste mamma"
Hoppas vädergudarna är med oss imorrn, så studenter slipper åka traktor i regn och rusk också. Själv åker vi iväg på dop över helgen, då ska kusinen få lite vatten på huvudet! Det ska bli kul! Sen blir det nog en liten tur till Ullared!
  
På söndag blir Andreas 8 år och då ska det firas på Liseberg eftersom vi är i närheten av Götet!
Så under helgen nu kommer inga nyheter här ifrån men på måndag har jag nog mycket att skriva om!! Go helg på er!
flaggan_s_6545061

Kommentera här: